Bestelstatus en verzending

Nadat u het gewenste product heeft besteld en uw bestand(en) met succes heeft geüpload, beginnen wij met de verwerking van uw bestelling. Wij controleren de bestand(en), printen deze, verwerken ze en verzenden uw bestelling vervolgens zo snel mogelijk naar het opgegeven afleveradres.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle bestellingen zijn inclusief verzendkosten.

Wij streven ernaar om een bestelling dezelfde werkdag te drukken en verzenden. In veel gevallen lukt dat ook afhankelijk van een aantal factoren. Denk aan het aantal exemplaren en het producttype. Zo kost bijvoorbeeld de productie en afwerking van een groot aantal Wire-O’s natuurlijk meer tijd dan het printen en snijden van flyers.

Ook het bestelmoment heeft invloed op de mogelijkheden. Bestel je doordeweeks vóór 14.00u (vrijdags vóór 12.00u), dan is de kans groter dat jouw bestelling dezelfde werkdag wordt verzonden. Heeft jouw bestelling spoed en wil je weten wat er mogelijk is? Neem dan contact met ons op.  

Levergebied:

Wij leveren in Oostenrijk, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en de Verenigde Staten. 

Status van mijn bestelling

U kunt de actuele status van uw bestelling volgen in uw klantenportaal, onder het kopje bestelgeschiedenis. Hier kunt u de vooruitgang van uw bestelling volgen. Zodra het pakket bij PostNL is aangeleverd ontvangt u een e-mail met daarin de track and trace code, zodat u uw verzending online kunt volgen bij PostNL.