Bestelstatus en verzending

Nadat u het gewenste product heeft besteld en uw bestand(en) met succes heeft geüpload, beginnen wij met de verwerking van uw bestelling. Wij controleren de bestand(en), printen deze, verwerken ze en verzenden uw bestelling vervolgens zo snel mogelijk naar het opgegeven afleveradres.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Alle bestellingen zijn inclusief verzendkosten.

Wij streven ernaar om een bestelling zo snel mogelijk te drukken en verzenden. De gemiddelde productietijd bedraagt 2-3 werkdagen, maar we doen er alles aan om jouw bestelling zo goed en zo snel mogelijk aan te bieden bij de post. Het kan dus net zo goed zijn dat jouw bestelling in 1 werkdag wordt verzonden.


Aangepaste openings- en productietijden in verband met feestdagen.

Op een aantal (feest)dagen in 2023 zijn wij gesloten. Op deze dagen zullen er geen orders en klantvragen in behandeling worden genomen, maar staan we de eerstvolgende werkdag weer voor je klaar. Let op; houd rekening met een verschuiving van één werkdag wanneer je een bestelling plaatst op/rond een van onderstaande data:

  • Maandag 10 april (Tweede Paasdag)
  • Donderdag 27 april (Koningsdag)
  • Vrijdag 5 mei (Bevrijdingsdag)
  • Donderdag 18 mei (Hemelvaart)
  • Maandag 29 mei ( Tweede pinksterdag)
  • Maandag 25 december (Eerste Kerstdag)
  • Dinsdag 26 december (Tweede Kerstdag)

Levergebied:

Wij leveren in Oostenrijk, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en de Verenigde Staten. 

Status van mijn bestelling

U kunt de actuele status van uw bestelling volgen in uw klantenportaal, onder het kopje bestelgeschiedenis. Hier kunt u de vooruitgang van uw bestelling volgen. Zodra het pakket bij PostNL is aangeleverd ontvangt u een e-mail met daarin de track and trace code, zodat u uw verzending online kunt volgen bij PostNL.